tisdag 3 maj 2011

Bild på spökande ärr

Idag har jag haft ont på en punkt under vänster bröst. Det var en stickande, värkande känsla. Jag brukar stå ut med de smärtor som kommer nu, men idag var jag tvungen att ta en Alvedon.
Framåt kvällen började höger sida bråka. Revbenen under bröstet är som en stenhård klump. Jag måste sitta med helt rak rygg för att det inte ska värka. Känslan är ungefär som att nån försöker böja revbenspartiet på mitten. Dags för en ny tablett...

Värken under vänster bröst är där de båda dränagen satt. Ärren är små fina på utsidan, men tydligen har det inte läkt klart på insidan.

Här kommer en bild på de ärren, tagna lite snett underifrån.
De har bleknat jättemycket, och känns nästan inte alls när jag känner på dem. Bilden visar vänster bröst som är platt över ärret. Det syns lite att det "plattar till sig" där det ska vara en rund profil.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar