onsdag 29 augusti 2012

TV4 Nyhetsmorgon om bröstcancer och förebyggande behandling

Jag har precis pratat med en tjej på TV4 (Johanna) efter att ha fått ett mail från dem:
"Imorgon i Nyhetsmorgon tänkte vi prata om bröstcancer och förebyggande behandling och jag råkade på din blogg. Har du möjlighet att höra av dig till mig?
De ville ha tag i någon som i direktsändning kan dela med sig av egna erfarenheter ang ärftlighet och förebyggande behandling.  
Jag såg mailet först 5 timmar senare. Men ärligt talat vet jag inte om jag skulle vilja sitta i soffan på Nyhetsmorgon i direktsänd TV...
Som tur var har de fått tag i en tjej som kommer dit :)

SÅ STÄLL ALARMET OCH SÄTT PÅ TV4 KL 06.45 IMORGONBITTI. 
EN LÄKARE ÄR MED I DIREKTSÄNDNING ANGÅENDE NYA RÖN I FORSKNINGEN MOT BRÖSTCANCER. 
SÅ HÅLL TUMMARNA NU :))

Ni som missade det kan se det HÄR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar