lördag 10 augusti 2013

En ny blogg om allt utanför min förebyggande resa...

När jag startade denna blogg var det för att jag skulle - för min egen skull - skriva ner allt före, under och efter min förebyggande bröstoperation. Det som väntar på den här resan är att min högra protes som är mindre
- ska få lite kroppsfett insprutat för att få samma storlek som den vänstra som är roterad. Den operationen väntar jag på och jag är glad att den inte blev av innan sommaren, då jag ju älskar att bada :)
Nu känner jag att det har blivit så mycket annat, runt bröstcancer, mina smärtor, sorger och mycket annat här inne. Jag har därför en annan blogg där jag skriver mer om livet i sig...
Så välkomna in här om ni vill läsa om de lite roliga sakerna i mitt liv :)
http://lofgrenskalivet.blogspot.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar