fredag 30 augusti 2013

Svårt med dessa plåster

Jag får inte till plåstren. Nu har jag använt plåster i 3 nätter - men de lossnar hela tiden. Trots att jag trycker fast dem ordentligt och ser till att kanterna fäster ordentligt. Bakom axeln, framför axeln, olika storlekar på plåstren...http://lofgrenskalivet.blogspot.se/2013/08/tredje-natten-med-plaster.html 
Imorse när jag böjde mig framåt efter att ha tagit av mig bh:n så ramlade plåstret av.

Läser på Fass.se och undrar om de verkligen kan sitta fast på någon...

Borttagning av Versatis
Vid byte av plåster drar du bort det gamla plåstret långsamt. Om det är svårt att få loss kan du blöta det i varmt vatten några minuter innan du drar loss plåstret.

Är det någon av er som läser detta som har använt Versatis 5% medicinskt plåster får ni gärna höra av er. Har de hjälpt er? Och var satte ni plåstren i förhållande till värken?

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar