torsdag 3 november 2011

Min ängel...

Tidigare skrev jag om en ÄNGEL jag designat i en Rosa Bandet Kampanj som Mekonomen haft nu i oktober. Idag fick jag ett mail från dem:
"Grattis - din doftis är en av de 10 finalisterna i Mekonomens Doftis-designtävling! Över 2 200 doftisar har designats i tävlingen och ca 11 000 röster har lagts på bidragen under oktober månad. Förutom att få sin doftis producerad och lanserad i Mekonomens butiker i Sverige kommer vinnaren att belönas med att Mekonomen skänker 10 000 kr till Rosa Bandet-kampanjen i dennes namn. Alla 10 finalister har också vunnit ett presentkort hos Mekonomen på 500 kr vardera. Vinnaren kontaktas den 7 november och publiceras på vagafraga.se samma dag. Totalt har Mekonomen, med våra kunders hjälp, samlat in 2 612 400 kr till Rosa Bandet-kampanjen i oktober. Ett stort tack för ditt bidrag och ditt engagemang!"
Det är ju ett otroligt bra resultat för en god sak! Nu har även Mekonomen bidragit till att hoppet ökar för alla kvinnor :)

2 kommentarer:

  1. Så roligt!! Din ängel är jättefin - Grattis : D
    Kram chris

    SvaraRadera
  2. Tack Chris!
    Jag hoppas det går åt rätt håll för dig och att du mår bra!!
    Kram ღ Anni ღ

    SvaraRadera