tisdag 13 mars 2012

Åtgång på mina änglar ♥

I dag åkte jag ut till en av Mekonomenbutikerna vi har här i Örebro. Jag hade tänkt köpa doftisänglar för checken på 500 kr jag fick i pris i tävlingen. Men de hade bara 3 st kvar... Det var ju positivt i och för sig.
När jag berättade att det var jag som designat den sa expediten att hon grät när hon fick höra historien bakom ängeln. Det var min mamma och min systers barn som varit inne tidigare och handlat av henne, och då berättat om bakgrunden. Själva trodde de i butiken att det var någon på Mekonomen som gjort den... Lite dålig info kan jag tycka.
Hon sa vidare att hon själv varit inne på facebook och försökt sätta ihop "pusselbitarna" till nåt utan att lyckas. "Jag förstår inte hur du kunde få det så här snyggt....av några olikformade bitar. Den är ju helt perfekt ängeln." Hon ringde till den andra butiken i stan efter att hon kollat upp på datorn att de skulle ha 30 st kvar. "Jag har en kund som vill ha 25 st. Det är hon som har designat ängeln. Ja, hon står framför mig nu. Jag tror hon är från Örebro... Och JA, det är jag :)
Under samtalet ändrade hon sig och sa att hon skulle lägga en order på 25 st till mig som finns i butiken efter kl 12.00 imorgon. Hon berättade vidare att det varit många inne och handlat ängeln som hade anknytning till mig :)

1 kommentar:

  1. Läste din kommentar hos Emma och blev så berörd.
    Skickar mina varmaste styrkekramar till dig.

    Har själv haft cancer och även haft nära anhörig och vän som inte klarade sig, så jag känner så med dig.

    Varm varm kram!

    SvaraRadera