onsdag 29 maj 2013

Pigmenterad igen

Igår em cyklade jag iväg till USÖ för att träffa Malin. Hon jobbade extra igår kväll. Så när jag kom upp på vån 4 var det låst och mörkt där inne.
Precis när jag skulle ringa på
öppnades dörren av en sköterska som skulle gå hem. Jag ska träffa Malin, sa jag. Och precis då kom hon gåendes i korridoren mot mig.
Gå in du, så ska jag bara lägga in en snus, sa hon ;)
Att jag inte kom ihåg hur ont det gör när hon sätter nålarna i mig. AJAJAJ!!!
SKA MAN VARA FIN FÅR MAN LIDA PIN! Jo tack, det har jag verkligen lärt mig nu.
Glöm inte andas påminner hon mig emellanåt. Det gör ju så himla ont!

På em hade jag en kompis här på lunch. Vi satt en stund ute i solen och pratade - och inte trodde jag att solen var så stark!! Jag såg senare att min bikini-bh inte hade täckt hela ärret på vänster bröst. Och ingen solkräm hade jag tänkt på heller... Nu blir det vila från solen några dagar - och även från duschandet.
3 dygn ska kompresserna sitta på.
På vänster bröst var ärret vid bröstvårtan rätt röd.
Hon la på en färg som såg gråaktig ut i flaskan, men som blir ungefär som min egen hudfärg när pigmenteringen lagt sig.


När P tog kortet lät han solstrålarna dekorera mina bröst ;)



Utsidorna på båda brösten och även de yttre ärren efter dränagen pigmenterades idag.


På den sista bilden syns (förutom att solen tog idag) ärren efter de inre dränagen. Men då det gör sååååå ont att pigmentera har jag valt att låta de vara som de är.

3 kommentarer:

  1. Hej :)
    Äntligen på mitt rum efter drygt 4 timmars op och 4 timmar på uppvaket. Så här långt är allt OK.
    Vad fina tuttar du har!! Jag hoppas mina blir lika fina, eller nästan i alla fall ;)
    Jag har ju några år kvar tills jag är där du är idag.
    Älskar solstrålarna som skiner upp dig ♥
    Hör av mig mer när jag är piggare!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Ankie!
    Vad skönt att din op nu är över. Jag hoppas du mår bra och snart får komma hem igen.
    Hör gärna av dig så igen så jag får höra hur det går för dig.
    Kram ღ Anni ღ

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera