tisdag 17 september 2013

Narkosbedömning

Idag var det så dags för narkosbedömning inför fettsugningen för att få båda brösten/proteserna lika stora. Läs mer HÄR.
Jag mådde så illa efter den första stora operationen och sen dess har jag alltid varit jätteorolig inför att sövas!!! Finns att läsa om min första op HÄR



Först 45 minuters väntan på Plastiken...Sen fick jag träffa Monica som är tog vikt och längd på mig.
Sen fick jag åka ner en våning, lämna den blåa mappen och vänta i ett nytt väntrum.

Mötet med narkosläkaren tog ca 30 min och han gick igenom de nakoser jag haft, kollade upp vilka smärtstillande jag fått och om jag äter nån medicin idag.
Han tog verkligen min oro på allvar. Jätteskönt!

Så åter upp till Monica på våning 4. Hon var inte där så jag fick sitta på en soffa utanför hennes rum och vänta.

Då jag ringt och manat på för att få denna tid så jag är helt frisk inför en resa senare i vinter så sa jag JA när hon frågade om jag kunde komma med kort varsel!

Kl 9 gick jag hemmifrån. Och all väntan och alla möten gjorde att jag inte var hemma förrän 12.36!!

Nu är det bara att vänta och hoppas!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar