söndag 15 maj 2016

SISTA ANTIBIOTIKAN OCH SÄNKNING AV SMÄRTSTILLANDE

Idag har jag duschat för första gången sen operationsdagen.  Så underbart!! 
Jag fick hjälp ner i badkaret och sen tvålades jag i från topp till tå. 
Så nu doftar jag djuvligt efter insmorningen med min hudkräm.  


Min mage är bättre, tack och lov! Har faktiskt bajsat 3 gånger nu. 
Känslan är obeskrivlig! Trycket och värken under höger bröst känns nu inte precis hela tiden. 
Magen ömmar inte, men är fortfarande stor och hård. Den har sjunkit ner och börjar precis vid naveln. Inte direkt under bysten som onsdags. Då satt jag tillbakalutad i en fåtölj i uterummet hos mamma och Uffe. Kände mig verkligen höggravid då jag masserade hela den stora magen. Mer gravid än vid de 2 graviditeterna jag haft till och med! 
Så nu ska droppar och pulver drickas och njutas av ett bra tag till. 1 påse Laxiriva morgon och kväll. 20 droppar varje kväll. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar