torsdag 21 april 2011

En veckas semester från påfyllningen :)

Det känns jätteskönt att ha fått en veckas semester från påfyllningen. Detta tack vare att min plastikkirurg har semester denna vecka!
Jag brukar alltid må som bäst de sista dagarna annars innan det är dags. Och nu ska jag inte in förrän nästa torsdag. Detta medför att jag kommer få en lugn och skön påskhelg.

Var till min läkare på vc med min stukade fot. Det är en svår stukning och ledbandet är rejält uttänjt.
Remiss till akutröntgen. Röntgensköterskan sa spontant när hon såg min fot - oj vad blå! Det ser ont ut!
7 plåtar togs och jag fick vrida foten i olika positioner som smärtade!

Sen ville de att jag skulle rulla över på höger sida för ytterligare ett foto, men jag kan ju inte ligga på sidan pga av min bröstoperation.
Det är absolut inte rätt tillfälle att stuka foten nu!
 

1 kommentar:

  1. Hej!! Angående frågor till plastikkirurgen, du får jättegärna maila den till lisa.nilsson.design@hotmail.se. Jag ska träffa Patrik. Men han är bra och sånt va?? Kram Lisa

    SvaraRadera