måndag 25 april 2011

Vilken vecka...!

Feber med frossa. Termometern utomhus har visat på över 33 grader i skuggan hela påsk, och jag går inomhus fullt påklädd och fryser.

Kan immunförsvaret bli nedsatt efter en tuff operation? Eller är det sviter efter alla påfyllningar? För inte kan levervärdet som fortfarande är för högt efter operationen orsaka feber?
Tycker att jag har haft nog med elände nu!

Snart är det i alla fall över med påfyllningar då kanske min kropp kan slappna av och återgå till att vara sig själv igen.

I morse hade jag 37,4 och under dagen har jag fått mer och mer ont i alla leder.
Min feber bara stiger och stiger och var uppe i 39,0 på kvällen, då tog jag en Alvedon Forte och efter 40 min var febern nere i 38,2...inte så bra sänkning.
Jag tog av mig bh:n, tog bort tejpbitarna, tvättade och undersökte brösten. Men allt ser ut och känns precis som förut. Jag är så rädd att det kan vara nån infektion eller nåt annat.

 Biggan: klicka på den gråa texten "kommentarer" ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar