måndag 13 juni 2011

Fortfarande värk under höger bröst

Jag har haft ont under höger bröst till och från sen Stockholmsresan. Det är så svårt att veta exakt var det gör ont, eftersom det är någonstans inuti mig. När det värker som mest gör det även ont att andas, så det trycker väl på lungorna då. Har haft så ont att jag ibland inte kunnat ta mig upp från solstolen utan hjälp...Fördelen är ju att jag fått vara arbetsledare från solstolen när de andra jobbat i sommarstugan i helgen :)
Men jag tycker inte om att äta så mycket värktabletter som det blivit de sista dagarna, vill mycket hellre komma åt orsaken eller få veta om det är nåt speciellt jag ska akta mig för att göra. Tycker att jag tar det lugnt och avbryter så fort det gör ont. Men det hjälper inte alls nu.
I fredags fick jag en reviderad kallelse inför mitt nästa besök som skulle vara nu den 16/6. Den nya tiden är 27/5 - väldigt långt fram!!
Nu på fm har jag pratat med en mottagningssköterska på plastikavdelningen ang min smärta. Jag berättade att jag hade tänkt härda ut tom den 16/6, men eftersom den tiden var flyttat måste jag få en ny tid. Hon fick fram en snabb tid och hälsade att jag inte får någon sovmorgon då jag ska vara på USÖ och träffa Mattias kl 08.15 den...16/6.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar