torsdag 21 juli 2011

Brännande smärta i knät

Vad är det som händer med min kropp?
I morse värkte mitt vänstra knä, varje steg kändes som om någon vred om en kniv i knäskålen. Foten och fotleden var jättesvullen.
2 Ipren och 1 timme senare kunde jag gå utan att ha alltför ont, men varje steg brände som eld i knät.
Hela dagen har jag fått alternera mellan olika sittställen. Hänger jag framåt gör det ibland mindre ont bakom höger axel och i ryggen, men i gengäld gör det jätteont under höger bröst...
Att stå och gå är skönast för hela kroppen. Idag kunde jag till och med ta en cykeltur, trots att det ömmade och värkte i höger axel så var det skönt att komma ut.
Golvet slits här hemma då jag vankar mellan alla rum och balkongen av tristess!

1 kommentar:

  1. Men oj vad du drabbas av mycket konstiga saker i sommarvärmen!! Tycker att du kunde få lite lugn och ro och må lite bättre snart... Hoppas verkligen det går över!!
    Chris

    SvaraRadera