tisdag 15 november 2011

Försenade proteser

Igår ringde en sköterska från Plastiken och förvarnade mig om att ev kunde min operation behöva skjutas upp pga av att proteserna från Norge inte har kommit än. De är tydligen inte så vanliga de jag ska få. Men det är ju över 1 vecka kvar, sa hon, så vi hoppas på det bästa. Jag har skrivit lite om proteserna HÄR. Vad snällt av henne att ringa och berätta, då vet jag ju och är lite förberedd ifall att... Jag tog inga Alvedon igår innan jag la mig, det fick jag lida för. Hade sån värk och tryck över hela bröstkorgen så jag var tvungen att gå upp och proppa i mig 2 st. Inte sover jag särskilt bra trots detta, men värken är inte lika ihärdig i alla fall. Det är nog lika bra att ta för vana att ta 2 st ca 1 timme innan det är dags att krypa ner nu resten av tiden innan operationen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar