torsdag 22 december 2011

Jobbig tid...

♥ I förrgår fyllde min älskade syster 40 år ♥
Det skulle ju ha firats i lyckans tecken, istället blev det en dag med många tårar! Men jag är säker på att pappa, mormor, morfar, farmor, farfar och alla andra där uppe firade dig riktigt ordentligt med paket, tårta och sång. Och jag vet att det var pappa som tog ton och sjöng högst för dig på din stora dag!!

Jag saknar dig! Jag älskar dig! Du är i mitt hjärta alltid och för evigt ♥ ♥ ♥

Idag är det 2 år sedan Vicki begravdes ♥ ♥ ♥ Den här låten med Magnus Uggla älskade hon,
och den spelade vi på hennes begravning. Prästen sa då att det var första gången Magnus Uggla ljöd i högtalarna i Längbro Kyrka. Jag sitter och lyssnar på den nu, och tårarna rinner och rinner...

29 november var det 2 år sedan du lämnade oss.

Världen blev en vacker människa fattigare
Och himmelen en ängel rikare
Du har landat i ett lugnt Paradis utan smärta
Och fått många fina änglavänner
Du tittar ner och vinkar till mig och säger:
- Jag har det bra nu. Vi ses
Jag vinkar tillbaka och skickar så mycket kärlek jag någonsin kan.

Jag vet att du finns här med oss och njuter av alla förberedelser inför jul, älskade syster ♥ ♥ ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar