lördag 7 april 2012

Påskfina gravar och alvedon pga ena protesen...

Att livet är skört är nåt jag blir påmind om alldeles för ofta tycker jag.
Jag jobbar på att njuta av dagen, göra det JAG vill - inte det andra förväntar sig av mig.
Det viktigaste i mitt liv är mina barn och jag hoppas så att det ska gå bra för dem i livet, att de får vara friska och lyckliga!
Idag har jag en enorm värk under höger bröstprotes. Den trycker på och gör det tungt att andas. Jag tar inte ofta värktabletter, men idag har jag tagit 2 Alvedon och hoppas att trycket ska släppa snart. Det är ju så typiskt att detta ska komma nu, när det är en lång helg!
Vi har haft typiskt Aprilväder de närmaste dagarna. Blåst, regn, hagel, snö, minusgrader... Idag skiner solen och den får mig alltid på bättre humör!
Mor var igår till gravarna och gjorde lite påskfint. Då snöade det och småstormade. Burr!
Min mormor skulle ha fyllt 95 år igår. Hon gick bort 2004. Mormor och morfars gamla balkong ser jag från mitt sovrumsfönster nu :)
Mor och jag bestämde att vi ska åka ut till gravarna en dag med sol och packa en fikakorg och "njuta" en stund på bänken där.

Önskar er alla en Glad Påsk!

Fyll helgen med vad du vill ha, inte vad andra vill att du ska ha 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar