tisdag 19 februari 2013

Hjälp med bröstvårtor och vårtgård

Nu behöver jag er hjälp!
Igår fick jag mina bröstvårtor på posten. Som tur var kom de fram - för Amoena hade glömt att frankera brevet...!
 
Medium Bronze är de jag har haft. Small Almond ska jag jämföra med nu.
Här ser ni dem i närbild



Här följer 3 foton på mina bröst - vilken färg och storlek tycker ni är "bäst" på mig???

Här har jag medium bronze på vänster och almond small på höger

Här har jag medium bronze på vänster och min tatuerade på höger

Här har jag almond small på vänster och min tatuerade till höger

Det jag spontant känner är att färgen jag har nu är rätt ok, kanske vill ha den lite rödare. Almond small har större vårtgård - och den känns mer lagom. Medium bronze känns som den tar över hela bröstet, även om den skulle vara ljusare....
Ibland känner jag mig löjlig - det är ju ändå bara ett par bröst... Men jag ska ju ha dem hela livet nu.

Ni får jättegärna tycka till och hjälpa mig!! :)

4 kommentarer:

  1. WOW vilka snygga bröst!!!!
    Är det verkligen siliconbröst?
    Man ser ju inga är?? Var har du dem???
    Nu blev jag verkligen avundsjuk ;))
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Måste börja med att säga att din kirurg - och din kropp - har gjort ett jättebra jobb!
    Jag ska snart göra en förebyggande operation och halkade in här på din blogg. Har snart läst och slukat allt du skrivit. Du skriver väldigt enkelt och direkt ur hjärtat! Så härlig läsning trots att det handlar om en tuff sak!
    Jag har tittat och tittat på dina tuttar ;) De ser bra ut med vad du än väljer. Och att ärren nästan försvann när de blev tatuerade!! Synd att jag bor så långt från dig - annars hade jag helt klart valt samma plastikkirurg som du!! :)
    Förstår att det är ett svårt val, för som du säger så föds vi ju med ett par - och när vi sen ska se ett par nya växa fram...hur lätt kan det vara??? Nu har du ju all möjlighet i världen att få dem som du vill - och jag lovar att du kommer att bli jättenöjd vad du än väljer.
    Nu hjälpte jag inte dig ett dugg känner jag - förutom att allt ser jättesnyggt ut på dig :)
    Kram från en bloggvän

    SvaraRadera
  3. Jag har inte gjord min rekonstruktion än, får lugnt ta och vänta några år till tills min hud har läkt lite mer från strålningen.
    Men jag skulle absolut ta de i Medium Bronze! Jag har alltid haft så små bröstvårtor och vårtgårdar så om jag fick chansen skulle jag passa på att få de både mörkare och större :)
    Lycka till i ditt val - jag vet att du kommer bli snygg i vad du än väljer :)
    Ejni

    SvaraRadera
  4. MUMS!! Vore du min tjej skulle jag älska dina bröst hur de än blir ;))
    SKITLÄCKRA!!!!!

    SvaraRadera