torsdag 21 mars 2013

Het trots minusgrader...

Denna vinter måste gå till historien som den längsta! Det snöar och 5 minus ute ihop med nordanvind gör att det känns som 25 minus - i slutet av mars!!! Då passar jag på att värma mig på annat sätt...
I tisdags kände jag mig lite snorig innan bassängträningen. På kvällen var jag riktigt risig. Och det har bara blivit värre och värre. Huvudvärk, feber, täppt och snorig. Ont i leder. Allmänt hängig och totalt matt i hela kroppen.
Har haft ont på insidan av vänster bröst, det inre ärret som Malin tatuerade.
Det stramar och värker när jag rör mig. Det känns nästan som att huden ska spricka... Konstig känsla och ännu konstigare att försöka förklara!
Jag måste nog ringa och sjukanmäla mig inför morgondagens vattengymnastik... Än har jag inte känt om det har hjälp mig mot min stela överkropp och jag HOPPAS att jag vaknar imorgon och känner mig helt frisk!!
Detta trots att jag de sista 2 nätterna har känt mig riktigt sjuk, i varenda del av kroppen! Det är länge sedan en förkylning fick mig på fall så här!!
På lördag måste jag vara frisk - har köpt biljetter till Chateau Grand Cru.
För 3 år sedan var jag på det, då på Örebro Slott. Helt nyopererad och jätterädd att någon skulle råka komma åt mina nya bröst/proteser!!! Jag gick med armarna uppåt framför mig som skydd - för då var jag väldigt öm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar