onsdag 12 juni 2013

Saknar min syster!! Varför finns bc??

Idag slutade min systers dotter 6:an och hennes son 3:an.
Vi har haft som tradition ända sen mina killar var små att göra en utflykt med fika på avslutningsdagen. 
Men inget är ju som förr...
Min mor hade inte tid pga ett kalas ikväll.. 
Så jag åkte med min yngsta son och min systerdotter till Marieberg och J fick välja ut en 13-årspresent. Sporttokig som hon är :) så valde hon ut löparkläder (tröja, tights och strumpor). Sen tog vi en lunch innan jag skjutsade hem M. 
J följde med mig hem. Vi gosade med kaninen, tog en promenad till ICA, fikade i solen och pratade och mös :)
Äldsta sonen kom hit efter en arbetsdag och träningspass. Vi åt hamburgare och bröd. Hämtade upp yngsta sonen. Åkte till mor och kalasade med syrrans son och mors bror med fru. 
Det var helt underbart att få dela hela dagen med J <3
Men saknar min syster!!!!!

2 kommentarer:

  1. Låter som ni haft en otroligt mysig dag men jag förstår att du saknar din syster extra mycket såna här dagar. Hemska sjukdom som tar våra nära och kära ifrån oss :(
    Hoppas ni tycker om glassen! Jag har tjuvätit ett par skedar ur varje paket och sen lite mer av den med hallon, jordgubb och svartvinbär hihi :)
    Hoppas ni haft en fin dag, kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Eleonore :)
      Vi mumsade på den med blåbär i på skolavslutningen - så mumsig!! Smakade verkligen sommar :)
      De 2 andra kupongerna ska användas till midsommar och Böda i sommar. Vill verkligen njuta av min vinst vid speciella tillfällen!!
      Hoppas allt är bra med dig!
      Kram ღ Anni ღ

      Radera