lördag 28 september 2013

Värre än värst av smärta

De smärtstillande tabletterna hjälper inte alls idag. Jag har ondast på högersida mellan revben och höft.
Jag känner igen smärtan från den första bröstoperationen. Det är outhärdligt!!
Känns som ben skaver mot ben inne i kroppen. Går inte att beskriva. HEMSKT!!!
Jag orkar inte med min kropp idag.
Måste lyftas upp ur sängen och soffan. 
Benen klarar jag inte att lyfta upp på säbgen eller ner till golvet. 
Idag är det värsta dagen!
Hann i alla fall med en tur ut till björnbären och plockade in lite till imorgon frukost. 
Jag har mest suttit i soffan och i uterummet. Ligga gör så ont. 
Men på fm la jag mig i sängen för att läsa. Somnade med boken på täcket. 
Vaknade med ett ryck av telefonen! Fattade ingenting först. Det var Danne som skulle låna min bil till jobbet. Jag lär inte kunna köra bil på ett tag nu. 
Somnade om direkt när jag lagt på igen. Så skönt att slippa smärtan ett tag!
Det gör jätteont att ligga på slla delar av överkroppen. Men efter ett tag är det som att känslan försvinner på vissa ställen. Så jag får böka runt för att hitta ett läge som gör minst ont!!
Sov inte mycket förra natten, hoppas på flera timmar nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar